Loyalties Estiasis

Τα Loyalties ή αλλιώς Προγράμματα Πιστότητας Πελατών αποτελούν ένα «εργαλείο»  Marketing, το οποίο μπορεί να προσδώσει σε μία επιχείρηση σημαντικό ανταγωνιστικό προβάδισμα.

Πιστότητα Πελατών είναι μία έννοια που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο τρόπο αντίληψης που πρέπει να έχει μία επιχείρηση για την αγορά της.

Στην εφαρμογή της, επιδιώκεται η εξισορρόπηση μεταξύ του κόστους Ικανοποίησης του πελάτη και του εμπορικού κέρδους που θα επιτρέψει την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Μαθηματικά, στην διάρκεια του χρόνου μία επιχείρηση θα χάσει και θα κερδίσει κάποιο αριθμό πελατών έναντι του ανταγωνισμού της.

Όμως, ο έλεγχος που θα ασκήσει στο ποιούς πελάτες θα διατηρήσει και ποιους θα αφήσει, αποτελεί και τον παράγοντα επιτυχίας της.

Η κατηγοριοποίηση λοιπόν του πελατολογίου της αποτελεί ένα από τους βασικότερους παράγοντες στην Πιστότητα Πελατών.

Καλός Πελάτης είναι εκείνος που αφήνει κέρδος στην επιχείρηση με την καταναλωτική του συμπεριφορά.

Αυτό προσδιορίζεται και με ποσοτικά, αλλά και με ποιοτικά κριτήρια.

Η συχνότητα και η ποσότητα των συναλλαγών, ο τρόπος πληρωμής, το πλήθος των προϊόντων που αγοράζει ένας πελάτης στην ίδια επιχείρηση, η συμμετοχή σε ειδικές προσφορές και άλλοι τέτοιοι παράγοντες καθορίζουν την συγκεκριμένη καταναλωτική συμπεριφορά που η κάθε επιχείρηση θεωρεί ότι είναι κερδοφόρα για αυτήν.

Οι Καλοί Πελάτες  είναι εκείνοι που στηρίζουν την κερδοφορία της επιχείρησης και είναι σημαντικό να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση.

Η Πιστότητα των Πελατών μας εξασφαλίζεται όταν ο κάθε πελάτης πειστεί ότι είναι συμφέρον και για εκείνον να προτιμήσει και να συνεργαστεί με την επιχείρησή μας.

Αυτό επιτυγχάνεται με την προσωποποίηση των συναλλαγών μας, δηλαδή όταν φροντίσουμε να επικοινωνούμε μαζί του για τα θέματα που τον αφορούν και ενδιαφέρουν, τον χρόνο και με τον τρόπο που εκείνος προτιμά, κοκ.

Τα Π Π Π εξασφαλίζουν ότι κάθε πελάτης θα ενταχθεί σε μία κατηγορία βάσει των καταναλωτικών του συνηθειών, μέσα από την οποία η επιχείρηση θα μπορεί να επικοινωνεί μαζί του με τον καλύτερο τρόπο, ώστε και εκείνη με την σειρά της να εξασφαλίσει την Πιστότητα του.

Τέλος, απομένει η υποδομή Πληροφορικής, ένα σύστημα το οποίο θα κληθεί να καταγράψει, να συντηρήσει, να αναλύσει και να κατηγοριοποιήσει τα δεδομένα των συναλλαγών, καθώς επίσης και να τροφοδοτήσει εκ νέου τον κύκλο ζωής του Π Π Π με τα νέα δεδομένα.

Το Σύστημα Loyalties θα σας βοηθήσει,

  • στην αύξηση των πωλήσεων,
  • στην διασφάλιση του πελατολογίου ,
  • στην αξιοποίηση των πληροφοριών που δέχεται,
  • στην καλύτερη απόδοση των προωθητικών ενεργειών,
  • στην βελτιστοποίηση της κερδοφορίας,
  • στην Πλήρη Ικανοποίηση του πελάτη .
  • στον τομέας εστιάσεως
  • στο Λιανικό Εμπόριο (τρόφιμα, μόδα, καλλυντικά κλπ)
  • στο Χονδρό Εμπόριο
  • σε Εταιρίες Παροχής Υπηρεσιών
  • στο χώρο Φιλοξενίας και Αναψυχής

Τα Π Π Π που αναπτύσσει και υλοποιεί η WITEC είναι παραμετροποιημένο ανάλογα με τις  ανάγκες του πελάτη και καλύπτει όλα τα στάδια υλοποίησης με τον αντίστοιχο βαθμό πολυπλοκότητας που είναι επιθυμητός για κάθε έργο.

Ασύρματη παραγγελιοληψία