Προγράμματα Επιβράβευσης Πελατών - Loyalty Card

Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών (Loyalty) είναι ένα ισχυρό «εργαλείο»-κλειδί του Marketing, το οποίο μπορεί να εξασφαλίσει σε μία επιχείρηση σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.

Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών της WITEC αξιοποιούν πλήθος πληροφοριών που προκύπτουν από τις συναλλαγές με τους πελάτες της εκάστοτε επιχείρησης. Έτσι, χαρτογραφούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πολύ εξατομικευμένα τις τάσεις, τις επιθυμίες, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών. 

Τι κερδίζεις εσύ από αυτό;

Καταφέρνεις να είσαι έτοιμος να εξυπηρετήσεις τις ανάγκες των καταναλωτών που σε επιλέγουν όσο το δυνατόν πιο ικανοποιητικά.

Συνεπώς, τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών αναδεικνύονται σε ιδιαίτερα αποτελεσματικά “όπλα” στην φαρέτρα του σύγχρονου επιχειρηματία καθώς σου δίνουν τη δυνατότητα:

  • Να δείξεις στους πελάτες σου πως πάντα εστιάζεις και υπολογίζεις σε αυτούς.
  • Να ενθαρρύνεις την γόνιμη αλληλεπίδραση μαζί τους.
  • Να ενισχύσεις το κίνητρό τους να προχωρήσουν σε αγορές, ανάλογα με τα έσοδα που αποφέρουν στην επιχείρησή σου.
  • Να ενδυναμώσεις το κύρος της επιχείρησής σου.

Εξάλλου, η καταφυγή  σε συνεχείς εκπτώσεις με μία απλή εκπτωτική κάρτα (η οποία δεν αποκλείεται να ξεχαστεί ή να χαθεί κάπου!) είναι μία όχι και τόσο συμφέρουσα “ευκολία” που ισως να υποβαθμίσει την αξία των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου.

Οπότε, το κενό αυτό έρχεται να καλύψει η επιβράβευση μέσω πόντων, η οποία εκτιμάται πολύ περισσότερο από τους πελάτες που ξέρουν πως κάθε τόσο τους περιμένει  μία γενναιόδωρη εξαργύρωση!

Έτσι, ως μοντέρνος επιχειρηματίας, χτίζεις ένα πιστό club μελών όπου οι πελάτες σου:

  • Θα επιβραβεύονται βάσει τζίρου και επισκέψεων.
  • Θα ενημερώνονται συνεχώς μέσω μηνυμάτων στο κινητό τους για προσφορές, ευνοϊκά προνόμια ή μοναδικά δώρα που μπορούν να απολαύσουν για τη γιορτή/τα γενέθλιά τους!
Το 80% των πωλήσεων γίνεται από το 20% των πελατών! Η επιχείρησή σου μπορεί να μεγιστοποιήσει έως και 75% τα κέρδη της αν αυξήσει τους πιστούς πελάτες κατά 20%.

Μην ξεχνάς ότι:

Έρευνες δείχνουν ότι οι πελάτες αποφέρουν έσοδα έως και 45% περισσότερο σε εταιρείες που χρησιμοποιούν προγράμματα επιβράβευσης πελατών.

Άρα, η διαχείριση των πιστών πελατών συμβάλλει καθοριστικά ως προς αυτήν την κατεύθυνση. Κάτι τέτοιο συνδέεται άρρηκτα:

  • αφενός με την εγκαθίδρυση μίας άμεσης, δυναμικής επικοινωνίας μαζί τους και μίας διασκεδαστικής εμπειρίας συναλλαγής που σήμερα διευκολύνονται αισθητά – ειδικά μέσω της εξελισσόμενης ψηφιακής συνθήκης όπου όλοι μετέχουν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο (όπως π.χ. απλώς με το κινητό τους), 
  • και αφετέρου με τη διατήρηση μίας σταθερής ανατροφοδοτούμενης σχέσης εμπιστοσύνης που είναι το Α και το Ω, εν προκειμένω. 

Επομένως, το timing είναι πάντα κατάλληλο για να κρατήσεις τους πιστούς πελάτες σου και να προσελκύσεις νέους, σχεδόν με ελάχιστη προσπάθεια και πόρους.

Πώς επιτυγχάνεται όμως αυτό και πώς διασφαλίζεται η συνέχισή του;

Συλλέγοντας πόντους ο πελάτης γνωρίζει ότι κερδίζει δώρα και άλλα προνόμια (π.χ. ειδικά προνόμια σε κάτοχο χρυσής κάρτας, και παράλληλα επιβράβευση πόντων π.χ. στους 500 πόντους κερδίζει μια δωροεπιταγή 50 ευρώ για αγορές από το κατάστημα, στους 2.000 πόντους κερδίζει ένα συγκεκριμένο δώρο ή δωροεπιταγή 100 ευρώ κ.ο.κ. ή π.χ. στις 10 επισκέψεις ανταμείβεται με δώρο μία επίσκεψη).

συγκέντρωση πόντων εκ των πραγμάτων λειτουργεί πιο αποδοτικά στην πλειονότητα των πελατών όσον αφορά στις εκπτώσεις που μπορεί να κάνει μία επιχείρηση κάθε φορά στα μέλη της.

Ειδικά, το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών της Witec:

  • Παρέχεται με συνδρομή (SaaS) και με δυνατότητα εγκατάστασης στο τοπικό δίκτυο της επιχείρησής σου!
  • Έχει τη δυνατότητα δημιουργίας γέφυρας με οποιοδήποτε σύστημα μηχανογράφησης!
  • Παρέχει τη δυνατότητα σκαναρίσματος της κάρτας μέλους από barcode scanner, qr code scanner ΚΑΙ ΑΠΟ οποιοδήποτε SMARTPHONE!!!

Θέλεις να πας την επιχείρησή σου μπροστά και να προσφέρεις περισσότερα στους πελάτες σου;

Επικοινώνησε σήμερα μαζί μας και μάθε  περισσότερα!